Csizmadia Szilvia: Árnyékból a fényességbe

Már gyermekkoromban is imádtam öltözködni és oda voltam a szép ruhákért. Abszolút nem az a típus voltam, aki királykisasszonyokat meg ruhákat rajzol.

Nem volt nehéz a pályaválasztás, egyenes út vezetett a ruhaiparba. Technikum, majd főiskola elvégzése után modellezőként és termelésirányítóként dolgoztam jól működő cégeknél.

Mindeközben született három gyermekem, elkezdtem komolyabban érdeklődni a spiritualitás iránt, és felfedeztem egy piaci rést, a fesztiválok világát.

2017 elején eldöntöttem, hogy a saját utamat fogom járni.

Megalkottuk a Psy Festival Clothes-t.

Gyermekkori álmom volt egyedi tervezésű, kis szériás, formabontó de hordható ruhadarabok tervezése, melyek hozzásegítik a viselőjét az önkifejezéshez.

Ebből az álomból mostanra mind a hétköznapokban, mind fesztiválokon viselhető, időtálló psytrance, rave, boho, tribal & hippie fesztiválruhák készültek. Kényelmes, finom pamutanyagok, pontosan megtervezett, kidolgozott szabásvonalak adják a PSY ruhák esszenciáját.

Először az internetes értékesítéssel próbálkoztunk, de szaktudás hiányában ez nem hozott bevételt.
A személyes bemutatkozások és közvetlen kapcsolatteremtésekre helyeztem át a hangsúlyt.

2017-ben a S.U.N. és a Samsara fesztivál volt ami elindította a kollekció népszerűségét és ismertségét.

Több kisebb vásáron illetve, partykon jelentünk meg a ruhákat promótálva.

És itt jött a Siker!

A vevő, amikor belép egy shopba, akkor nem csak egy ruhát, mint funkcionális eszközt keres, hanem annál sokkal többet. Mi, akik tervezzük, készítjük és eladjuk a ruhákat, egy élményt is adunk nekik. Én mindennél jobban hiszek abban, hogy a tervezéskor bennem élő szellemiség a ruhákon keresztül közvetítődik a viselőjéhez. Legyen ez egy történet, de leginkább egy üzenet, egy érzés.

Ezzel sikerült eljutni addig, hogy 2018-ban az Ozora fesztiválra meghívást, lehetőséget kaptam, hogy egy önálló shoppal megjelenhessek. Ozorára bejutni shoppal szinte lehetetlen, már minden hely évek óta foglalt, főként külföldi tervezők, kereskedők árulhatják portékájukat.

Komoly kihívás volt, de megérte.

Minden várakozáson felüli sikert és elismerést hozott számomra.

A néhány külfödi tervezőn és kereskedőn kívül számos női és jó pár férfi rajongója is lett a ruháimnak.

Sikernek könyvelem el, ha a ruháim kommunikációs csatornaként működnek. Azaz hogy az üzenetek, tanulságok eljutnak a viselőikhez. Szeretném, ha ez az interakció köztünk, a tervező és a vásárlók közt egyszer minden országban létrejönne.

Jelenleg PSYlvia néven vagyok elérhető.

Azon vagyunk, hogy feltérképezzük, hogyan és miből tudjuk egy hosszú távon sikeres márka alapjait megteremteni.

Az online jelenlétünket is most gondoljuk újra, egy új stratégiát dolgozunk ki arra is.

A kapcsolatokból adódóan az elmúlt hónapokban megnőtt az igény a teljesen egyedi tervezésű ruhadarabok iránt.

2018. őszén elkészültek az első férfi ruhadarabok is, amire a próbák után szintén komoly érdeklődés várható.

Ruháim viselője a független nő és férfi, aki büszke egyéni stílusára, és fontosnak tartja egyediségének kifejezését.

Csizmadia Szilvia
https://www.facebook.com/psylvija/