Deák Zsuzsanna

Deák Zsuzsanna

A közgazdasági végzettség megszerzése után először kisebb cégeknél kezdtem dolgozni, tréning majd pénzügyi asszisztensként. 1997-ben kerültem a Raiffeisen Bankhoz, ahol az Elektronikus banki szolgáltatások és Cash Management területen dolgoztam 2001-ig, amikor lehetőséget kaptam a PwC-től, hogy megismerjem a Cash Management vállalati oldalát, két évet töltöttem a cégcsoportnál Treasury és Cash Manager pozícióban. 2003-ban visszatértem a bankszektorba, a K&H-hoz, ahol a vállalati fiókhálózatának szakmai támogatása volt a feladatom. 2005-ben csatlakoztam az akkor létrehozott vállalati stratégiai csapathoz, mint tanácsadó, feladatunk a stratégiai elemzés, tervezés, a KPI rendszer kidolgozása, és emellett az ügyfél szegmentáció és a vállalti értékesítési stratégia átalakítása volt. Közben 2004-ben beválasztottak az akkor induló tehetség programba, és részt vehettem az anyavállalatunk által szervezett nemzetközi KBC Akadémia programsorozaton. A program sikeres elvégzése után 2007-2008-ban a belga anyavállalatnál dolgozhattam nemzetközi projektek programmenedzsereként, többek között az akkor megvásárolt szerb bank integrációján és a lakossági banki hálózat kiépítésén, valamint vállalati értékesítési aktivitás fejlesztésén és egy nemzetközi értékesítési tanácsadói tréningprogram bevezetésén.

Amikor 2008 végén visszatértem Magyarországra, a termékmenedzsment területen folytattam a pályafutásomat, a treasury és a befektetési termékekhez kapcsolódó értékesítési támogatás mellett Biztosító, a Lízing és az Asset Management termékeinek keresztértékesítéséért is felelős voltam.

A tehetségprogramnak köszönhetően 2011-ben új irányba indultam, és a szakértői pozíciók után elvállaltam a Lízing marketing és értékesítés támogatás 6 fős csapatának vezetését, köszönhetően az egyik volt vezetőm és mentorom ajánlásának. A Lízing akkor még külön entitásként működött, de egy stratégiai döntésnek köszönhetően egy év múlva beolvadt a bankba, és abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy az integrációs projektbe is bekerültem, így nemcsak a napi feladatokkal foglalkoztam, hanem az új szervezet, valamint az új együttműködési és értékesítési modell kialakításában is részt vehettem. Közben a K&H csoport elindította a LEAN projektet a hatékonyság növelése érdekében, és mivel a Lízing csapata volt a pilot egyik résztvevője, LEAN Coach képesítést is szereztem.

2013-ban felkértek a Lízing KKV értékesítés terültének vezetésére, ahol az értékesítő kollégák és a hozzájuk tartozó értékesítési asszisztensek munkájának koordinálása mellett a teljes banki KKV fiók hálózat szakmai támogatása a feladatom volt, és lízing döntéshozóként részt vettem a hitelezési bizottságok munkájában is. Az értékesítési eredmények mellett felelős voltam azért is, hogy a lízing ügyletek teljes mértékben beépüljenek a banki értékesítési folyamatokba. A 8 fős csapat rendkívül sikeres volt, 2 év alatt több, mint négyszeresére növeltük a lízing kihelyezést a költségek szinten tartása mellett.

A következő kihívás 2017 júliusában ’érkezett’, amikor a vezetői rotációs program keretében felajánlották, hogy pályázzam meg – egy szintet lépve – a Biztosító Ügyfélkapcsolatok és Nem-életbiztosítás adminisztráció területének vezetését. A sikeres pályázat után egy szakmailag és vezetői feladatot tekintve is teljesen új helyzetbe kerültem, hiszen a 112 kolléga vezetésén túl a biztosítást, mint szakmát is meg kellett tanulnom. 6 különböző terület tartozik hozzám, tulajdonképpen a minden olyan feladatot mi végzünk, ami a nem-életbiztosítási termékkör adminisztrációjához szükséges, többek között a kötvények, az ügyfél adatok és a dokumentumok teljes körű kezelését, a díjkönyvelést és az ügyfelekkel való telefonos és személyes kapcsolattartást is.  Még ma is minden nap tanulok újat, de szerencsére egy professzionális csoportvezetői csapat segíti a munkámat, minden szakmai kérdésben számíthatok rájuk, akárcsak a főnökömre, vagy a többi terület vezetőjére. Az elmúlt időszakban 2 díjat is nyertünk a biztosítók között adminisztrációs kategóriában a magas színvonalú szolgáltatás elismeréseként.

Számomra nagyon fontos, hogy egy bizalommal teli, segítő építő légkörben tudjunk együtt dolgozni, és ehhez szükség van arra, hogy a napi feladatok mellett időt szánjunk az emberekre, arra, hogy foglalkozzunk velük, támogassuk, fejlesszük őket, és a lehető legjobban felkészítsük őket azokra a kihívásokra, amikkel meg kell birkózniuk. Az eddigi tapasztalatom megerősíti, hogy az eredményesség és a motiváció hosszú távon csak akkor tartható fenn, ha az elvárások teljesítéséhez minden segítséget megadunk, mert fontos, hogy a kollégák sikeresnek érezzék magukat, és büszkék legyenek a teljesítményükre, és a csapat eredményére.

Egy ekkora csapatban a mentorálás és a coaching komoly feladat, és mivel én nagyon sok segítséget kaptam az eddigi utamon a mentoraimtól és a főnökeimtől, igyekszem én is ugyanezt megadni a csoportvezetőimnek, és segítem őket abban is, hogy tovább tudják ezt adni a saját csapatuknak. Ugyanakkor azt is fontosnak tartom, hogy kicsit kilépjek a saját szervezetünk köreiből, és egy új környezetben segíthessem a mentoráltam munkáját, fejlődését, és úgy gondolom, én is sokat tanulhatok majd tőle. (Budapest, 2019.február 8.)

Tájékoztatjuk, hogy a weboldal cookie-ket használ További információ itt

A törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal úgynevezett "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. Ezek olyan apró, ártalmatlan fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést, számunkra pedig hogy megismerjük és ezáltal jobban kiszolgáljuk látogatóink igényeit. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" gombra kattint, akkor elfogadja a sütik használatát.

Bezárás